יובל ניהול ואחזקת מבנים שמה דגש על מחשוב מתקדם ובקרה חיצונית, ע"י שימוש באמצעי המחשוב המתקדמים בתחום:
מערכת CRM מתקדמת מבית APoint טכנולוגיות, המאפשרת פתיחת קריאות שירות מהדיירים למנהל האחזקה או אב הבית,
תיעוד אופי הטיפול, זמן הטיפול, שימוש בספקים חיצוניים ועלות. המערכת מיידעת את פותח הקריאה בפתיחתה וסגירתה לאחר טיפול, ע"י הודעת SMS.
מערכת ניהול דיירים וגביה מבית APoint, המאפשרת מעקב אחר חייבים בתשלום,
דמי ועד לכל דירה או שטח מסחרי,
שליחת מכתבי התראה, יידוע דיירים בSMS
על חובות וניהול אמצעי הגביה בבניין.
המערכת מנפיקה אישורי תשלום לדיירים
עצמם, המאפשרת פירוט ומעקב אחר
מדיניות התשלומים ואיחורי תשלום.
מערכת לסליקת כרטיסי אשראי, המאפשרת לדיירי הבניין לשלם את דמי
הועד
באשראי בהוראת קבע חודשית הנסלקת ישירות לחשבון הועד.
מערכת ניהול תכנית עבודה במבנה,
המפרטת את תכנית העבודה הצפויה
בבניין – תאריכי הזמנת ספקים חיצוניים
וניהול מעקב אחר הגעתם והפעילות
המתבקשת.
לחברה מערך ניהול לוגיסטי המפקח אחר ביצוע התיאום כפי שעולה מתכנית
העבודה.
אפליקציה לפתיחת קריאות מ SAMART PHONE כולל מעקב טיפול.
מערכת הנהלת חשבונות תחת חשבון
הפרויקט, ממנה ניתן להנפיק חשבוניות
מס וקבלות
לדיירים המנהלים עסק פרטי בדירתם.
פיקוח רו"ח חשבון חיצוני על עבודת הנה"ח בחברה, התאמות ובקרה חודשית.