YUVAL GROUP מספקים שירותי ניהול, תפעול ואחזקת מבנים ונכסי נדל"ן למגדלי מגורים, בנייני מסחר, מוסדות, משרדים, תעשייה ועירוב שימושים.
אנחנו שומרים על השקט והשגרה של הלקוחות שלנו כבר למעלה מ-25 שנה במאות פרויקטים בכל הארץ.
YUVAL GROUP היא האיש שלך בשטח, לכל תקלה וגם הרבה מעבר.
ניהול מבנים – ניהול, תפעול ואחזקה של נכסי נדל"ן על ידי צוות מקצועי, שירותי ומנוסה.
שירותי ניקיון – באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, חומרי ניקוי איכותיים ידידותיים לסביבה וצוות מקצועי ואדיב.
שירותי הדברה – הדברה ירוקה לכל סוגי החרקים, בכל עונות השנה.
גינון ונוף – תחזוקה שוטפת, עיצוב והקמת גינות נוי, צמחייה מלאכותית וקירות ירוקים בתוך המבנה ומחוצה לו.
בטיחות ואבטחה – פקידי קבלה, שמירה, ואבטחה, תפעול מצלמות אבטחה במעגל סגור ובקרות כניסה למבנה 7\24 365 ימים בשנה.\
ניהול וגבייה – ניהול הכספים עבור המבנה כולל גבייה, ניהול הוצאות/הכנסות, תזרים מזומנים והפקת דוחות פיננסיים.
תחזוקה וניקיון חניונים – שירותים מקצועיים לניקוי, חידוש ואבזור חניונים.
אנחנו מתחייבים לשקט ניהולי ותפעולי שיאפשר לכם להמשיך בשגרת היום כפי שתכננתם אותו באמצעות צוות מקצועי, מנוסה וזמין 7\24 לתפעול שוטף וטיפול בתקלות. זה הבסיס שלנו להצלחה:
בנייני תעשייה מסחר ומשרדים
בנייני ומתחמי מגורים
מערכת CRM מתקדמת מבית APoint טכנולוגיות, המאפשרת פתיחת קריאות שירות מהדיירים למנהל האחזקה או אב הבית,
תיעוד אופי הטיפול, זמן הטיפול, שימוש בספקים חיצוניים ועלות. המערכת מיידעת את פותח הקריאה בפתיחתה וסגירתה לאחר טיפול, ע"י הודעת SMS.
מערכת ניהול דיירים וגביה מבית APoint, המאפשרת מעקב אחר חייבים בתשלום,
דמי ועד לכל דירה או שטח מסחרי,
שליחת מכתבי התראה, יידוע דיירים בSMS
על חובות וניהול אמצעי הגביה בבניין.
המערכת מנפיקה אישורי תשלום לדיירים
עצמם, המאפשרת פירוט ומעקב אחר
מדיניות התשלומים ואיחורי תשלום.
מערכת לסליקת כרטיסי אשראי, המאפשרת לדיירי הבניין לשלם את דמי
הועד
באשראי בהוראת קבע חודשית הנסלקת ישירות לחשבון הועד.
מערכת ניהול תכנית עבודה במבנה,
המפרטת את תכנית העבודה הצפויה
בבניין – תאריכי הזמנת ספקים חיצוניים
וניהול מעקב אחר הגעתם והפעילות
המתבקשת.
לחברה מערך ניהול לוגיסטי המפקח אחר ביצוע התיאום כפי שעולה מתכנית
העבודה.
אפליקציה לפתיחת קריאות מ SAMART PHONE כולל מעקב טיפול.
מערכת הנהלת חשבונות תחת חשבון
הפרויקט, ממנה ניתן להנפיק חשבוניות
מס וקבלות
לדיירים המנהלים עסק פרטי בדירתם.
פיקוח רו"ח חשבון חיצוני על עבודת הנה"ח בחברה, התאמות ובקרה חודשית.